Liefde centraal

klanten

expertise:
Project management
CONTENT CREATIE
social media

Valentijn en marketing, het heeft elkaar versterkt én de spontane liefde op 14 feburari een beetje kapot gemaakt. Toch kun je ook op Valentijnsdag nog heel mooie dingen doen vanuit je bedrijf en je merkwaarden 

Voor Station Utrecht Centraal organiseerden we, na het succes van vorig jaar, op Valentijndsdag de activatie ‘Liefde Centraal’. De hele dag werden reizigers, NS-collega’s en retailpersoneel verrast met wat extra liefde op het station.

Bewust weggebleven bij de verwachtingen van de romantische liefde en de eenzaamheid die het soms bij mensen oproept, maakten we contact met mensen en verbonden hen met een stukje cultuur. Mooie live-muziek, lieve brieven, snelschetsen, gedichten en een blijtankstation.

Zoveel blije ontvangers van liefde, geraakt door het menselijke gebaar van een organisatie en functionele plek waar ze normaal vooral doorheen sjezen.

We hebben waanzinnig genoten van alle projectfasen: het uitdenken van het concept, het selecteren van de activaties, het organiseren en begeleiden van de dag zelf én het zorgen voor mooie content welke past bij de waarden van het station.

Veel dank aan het stationsteam van Utrecht Centraal, Dennis, Ivan en Raboud, Ondernemersfonds Utrecht, Blijtanken en Oakfield Media.