
Off the tracks
klanten
expertise:
vormgeving
copy writing
CONTENT CREATIE
Social media
campagne
Een festival op het Jaarbeursplein & het stadsplateau dat het decor is voor Street Culture & Urban Sports met dé grote namen uit de stad.
Off the Tracks was weer een waanzinnig mooi project van Utrecht AAN!
Het logo en de huisstijl werd ontwikkeld door Job Kind en voerden we door in de website, onsite middelen, een toolkit voor partners, perskits en socials. De bezoekerscampagne richtte zich op zowel de mensen uit communities én op de Utrechters die niet bekend zijn met het grote aanbod in stad van Street Culture & Urban Sports en zich graag een middag en avond lieten wegblazen door zoveel enthousiasme en energie.
We beheerden de contentkalender, kochten de media in & hielden in de gaten wat alle betrokken partijen nodig hadden voor hun communicatie.
Het werd een waanzinnige dag met optredens, performances, workshops voor jong en oud, dance battles en panel talks waarbij we de vliegende reporters waren voor de social accounts.
Trots dat we hier aan bij konden dragen en weer onderdeel waren van het vaste team Ingmar Creutzburg Mattijn Boerkamp Anne van der Weg & Iris Assen.
Gruwelijk! (inderdaad, we leerden ook veel nieuwe uitroepen bij dit project en waar je mee omgaat, word je toch een beetje mee besmet 😇 )
De vette foto’s zijn van Yosepha Bruinhart!


